فرکانس متغیر پردازنده پلی استیشن 5 انعطاف پذیری بیشتری را ارائه خواهد کرد

admin دسته‌بندی نشده

هردو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس درون خصوص قابلیت های سخت افزاری پیشرفت قابل توجهی را در مقایسه با نسل قبلی خود ارائه می کنند و این موضوع علت شده تا بسیاری از ترقی دهندگان در مصاحبه ها و اظهارنظرهای خود از هیجانی که برای فقره کردن روی این پلتفرم ها و امکاناتی که از این طریق داخل اختیار بازیسازان صبر می گیرد صحبت کنند. مارچین ماکاش (Marcin Makaj) از استودیوی مونوالز (The Moonwalls) همچنین مدخل جدیدترین مواردی است که نظر خویشتن را درباره محدودیت های جدید کنسول های طایفه نهم بیان کرده است.

رئیس استودیوی The Moonwalls که توسعه دهنده بازی ماجراجویی و درآستانه پراکندن  Commander ’85 نیز محسوب می شود، در مصاحبه جدید خود با وبسایت gamingbolt به طور خلاصه از ناراحتی خویشتن برای تجربه تبار جدید کنسول های بازی صحبت کرده است. وی بعد از شفاف سازی در خصوص اینکه هنوز فرصت دسترسی بوسیله کیت توسعه کنسول های جدید سونی و مایکروسافت را به دست نیاورده و اظهارات او براساس آنچه که درون رویدادها و اخبار دنبال کرده اظهار می شوند، درباره تفاوت های پردازنده مرکزی این دو کنسول و چیزی که انگیزه تمایز CPU در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس می شود، صحبت کرده است.

مقاله مرتبط شایعه: PS5 مانند به کنسول های سنتی و دوبرابر حجیم مرطوب از بدنه PS4 Pro خواهد بود

پلتفرم جدید سونی برخلاف Xbox Series X از یک فن شناسی جدید موسوم به بسامد جابجا شده استفاده می نرم که بوسیله صورت اختصاصی بخاطر PS5 توسعه داده شده است. ماکاش با رمز به اینکه بین توان پردازشی CPU این دو کنسول تفاوت زیادی را مشاهده نمی کند، اشعار داشته که فناوری فرکانس متغیر می تواند انعطاف پذیری بیشتری را بخاطر PS5 ایجاد درنگ.

وی در هنگام اظهارات خود می گوید: هردوی این کنسول ها در بحث توان عملکرد CPU یک دامنه رو بوسیله جلو و شایان توجه محسوب می شوند. ولی بوسیله نظر من قابلیت Multi-Threading همزمان، چیزی است که می تواند تفاوت را میان این دو پلتفرم رقم بزند. افزودن توان پردازش و بهبود عملکرد یک سیستم همواره گنجایش مطلوبی برای کاربران بوده و اما باید صادقانه اقرار کنم که درون صورتی که رویکرد انعطاف پذیرتر پلی استیشن 5 را در این مباحثه کنار بگذاریم، برنده ی مطلقی را مشاهده نخواهیم کرد.

Makaj در خصوص پردازنده های گرافیکی و اختلاف سرعت کلاک در این دو کنسول نیز اظهار می کند که براساس تجربه شخصی او در ساخت بازی های پلتفرم پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، ترقی ورزش ها روی کنسول های سونی را میسر زیرفون بوده و هوی دارد پلی استیشن 5 همچنین قرین سراب قبل رضایت ترقی دهندگان را به دنبال داشته باشد: براساس امتحان شخصی خودم در توسعه بازی ها روی ایکس باکس وان و PS4 باید بگویم که معمولاً نتایجی که روی پلی استیشن 4 می گرفتیم به مراتب بهتر از کنسول مایکروسافت بوده و من فکر می کنم این موضوع در نسل متاخر نیز همچنان صادق باشد. اما داشتن غلبه بالاتر متصل چیز بسیار دهش محسوب می شود؛ چرا که می تواند امکانات و فرصت های بیشتری را در مناقشه چونی گرافیکی به توسعه دهندگان ارائه کند.

ورزش Commander ’85 قرار است تو زمان نامشخصی از ماه ژوئیه بخاطر پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و اثر سی عرضه شود. داستان این بازی مستقل از روز ۱۳ ماه می ۱۹۸۵ شروع می شود، یعنی روز متولد شخصیت پا بر جا که عضوی از یک خانواده ی لهستانی است که به آمریکا مهاجرت کرده اند. مادر او تحفه ی ارزشمندی بخاطر تولدش گرفته است، یک عدد کامندر 85 که کامپیوتر زیاد مدرنی است با هوش ساختگی پشته که خیر تنها دستور ی بازی کردن به او را می دهد، بلکه با این شخصیت به تکلم هم می پردازد.

شاید دوست داشته باشید:

نسخه متاخر ورزش پوکمون گو تو گونه است

ASGHخیلیOOOON زود پوکمون گو تبدیل به یک پدیده ی اجتماعی شد و کودکان و بزرگ سالان را درون پارک ها، […]

ورزش Ninja Spinki Challenges: بازی جدید سازنده Flappy Bird

با وجود آنکه سال ها از نشر بازی Flappy Bird می گذرد؛ ولی همچنان می قابلیت از آن به عنوان […]

مبارزات Paper Mario: The Origami Kingdom را تو ویدیو گیم پلی جدید سیاحت کنید

بازی Paper Mario: The Origami Kingdom در تاریخ ۲۷ نشانه ماه (۱۷ ژوئیه) بوسیله رخساره انحصاری بخاطر نینتندو سوییچ نمایش می […]